BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 22, 2012

Andai Awak Tahu

Setiap pagi awak selalu kejutkan saya . awak ckp " b bangun la solat subuh "

- Andai awak tahu, saya bahagia sangat dapat kenal insan seperti awak . kerana awak membimbing saya ke jalan allah ..


selalu setiap hari saya mesti tanya , awak tgh buat ape ? awk text org lain ye ?

- Andai awak tahu, saye buat camtu sebab saya sangat nak ambil tahu kehidupan awak. Kehidupan awak, kehidupan saya! saya cuma nak kan kebahagiaan awak tu datang dari saya. bukan nye org lain .


Bila setiap hari dapat dengar suara awak, kadang-kadang saya lupe nak tanya awak sihat tak? awak rindu saya tak?

- Andai awak tahu, saya sentiasa nak awak sihat dan temani saya sepanjang hayat saye. Awak tahu kan? Saye nak awak ada :'(   . sbb setiap saat saya merindukan awak


saya tahu awak tak suka saya merokok . dah bnyak kali awak tegur saya " b stop la merokok , i tak suka " . tapi pernah kan sekali saya merokok depan awk . saya tahu awak tak selesa . tp di sebabkan ego saya . saya lakukan jugak . saya mintak maaf awak :'(

- Andai awak tahu, itu kerana saya tahu saya silap. sememangnya kehidupan saya di sini memang saya tak merokok . saya dgr nasihat awk .  Saya tahu, setiap teguran awak ade sebab dan kebaikannya terhadap diri saya dan perhubungan kite . saya sanggop berkorban asal kan ianya terbaik utk kita



Kadang-kadang saya tanya soalan yang same berulang kali, then awak mesti kata "rimas la asyik cakap benda yang sama setiap hari"

- Andai awak tahu, saya cuma risaukan awak dan saya cuma nak pastikan yang awak sememangnya tak lakukan semua perkara yang saya tak suka tu . saya cume nak awak jujur dengan saya . andai awak tahu , kejujuran tu adalah kunci kebahagian kita



Saya selalu merajuk ngan awak kan? Awak mesti da bosan melayan kan?

- Andai awak tahu, saya cume nak perhatian daripada awak. Tapi bukan bermakna awak perlu bersama saya 24/7 setiap masa. tapi  hanyalah sedikit ruang untuk saya nak bermanja dengan awak . saya rindukan pelukan awak :'(


Awak, saya keras kepala kan? ego kan? degil kan?

- Andai awak tahu, saya nak tahu sejauh mana kesabaran awak melayan karenah saye. Saya lembut kan hati jika kena pada tempatnya. bukan niat saya nk sakitkan hati awak. cuma kadang tu saya nk awak sedar dgn perbuatan awak tu . dan awk berubah . demi kebaikan perhubungan kita jugak kan 



Jika antara kita ada ditakdirkan tuk bertemu dgnNYA, saya harap DIA lebih sayang kan saya.

- Andai awak tahu, saya akan lemah tanpa awak. seperti waktu skrg , walaupon saya masih bernafas . tapi saya tak sanggop hidup sendirian tanpa awak . bagaimana kehidupan saya nanti bila awak pergi menghadap illahi . sekurang kurangnye jika saya pergi dulu dari awak , saya boleh doa kan awak di atas sana . 


ANDAI AWAK TAHUSAYA SAYANG AWAK.
MESKI PON KINI AWAK JAUH DARI SAYA 
HATI SAYA TETAP UNTUK AWAK 
KEKAL DAN TAK AKAN PERNAH BERUBAH 
WALAUPON SAYA SEDAR , AWAK TERUS MELANGKAH PERGI DARI HIDUP SAYA
TAPI SAYA NAK AWAK TAHU 
SAYA TETAP TUNGGU AWAK 
KERANA CINTA SAYA SATU
TERCIPTA HANYA UNTUK AWAK 
SELAMANYA
SAYA SAYANGKAN AWAK
NIK NORAISYAH BINTI ABD RASHID

No comments:

Post a Comment