BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 19, 2012

Nurkilan Terakhir Saya Untuk Awak

buat awak yang saya sayang
saat waktu bersama awak
saya lah orang yang paling gembira sekali kerana mendapat cinta dan kasih sayang dari awk

saya inginkan awak bahagia bersama saya
bukan karena harta
juga bukan kesempatan
tapi kerana cinta saya terhadap awak

mungkin saya merimas kan awk selalu
tapi saya sentiasa harap awak selamat dan gembira
dgn kehadiran saya dlm hidup awak

dengan adanya saya di sisi awak
awak akan merasa sangat selesa
kerana setiap saat dan masa yg saya ada
saya inginkan awk

karena awak
hidup saya menjadi amat bermakna sekali

kerana awak
hidup saya menjadi semakin indah

kerana awak
mimpi mimpi saya mungkin akan menjadi nyata

kerana awak
saya berusaha utk memperbaiki kelemahan dan kesilapan saya

kerana awak
saya tekad utk melakukan yang terbaik

tiap saat saya berusaha mencari peluang
saya cuba sedia kan segalanya utk awak 
walaupon kadang tu saya tak termampu
tapi saya tetap mencuba semuanya demi awak

mungkin awk tak perasan semua tu
tapi tape , saya tak marahkan awk
pada saya semua tu tak penting
kerana matlamat saya hanyalah nak buatkan hidup awk terjamin ketika awak bersama saya nanti

tapi , kini harapan saya dah musnah
hancur berkecai
hanya kerana satu kesilapan

mmg saya akui semua ni jadi bukan atas kehendak kita
tapi mungkin ini semua suratan takdir yang dah tertulis utk kita
saya redha terima ketentuan illahi

awak jangan lupa saya ye
sbb saya tak pernah pon lupa kan awk
tak pernah lupa utk berada di sisi awak bila awk perlukan saya
walaupon awak jarang call saya , text saya
tapi saya selalu ada je utk awak

awak , berat sangat hati saya nak lepas kan awak pergi
saya mmg tak sanggup hidup tanpa awak

saya tahu awk pon turut merasakan sama seperti yg saya rasa
tp awk cube utk menyembunyikan perasaan awak tu
hanya kerana kepentingan org lain

sejak kehilangan awk , tiap hari air mata saya mngalir bila saya trkenangkan awk
mujurlah gambar2 awak masih ade dlm simpanan saya
dapat jugak saya menatap wajah awk
walaupon hanya sekadar dlm cermin kaca

air mata yang mgalir ni seolah olah seperti tiada makna lagi
mudah sangat menitis tatkala saya merindukan awk
tidak pernah saya mengalirkan air mata cinta dalam hidup saya

setiap kenangan kita saya akan abadikan dalam memori kehidupan saya
tidak kira sama ade awak menjadi milik saya atau pon tidak

saya sering tertanya-tanya dalam diri saya
kenapa awak lebih percayakan orang lain berbanding dgn penjelasan saya ?

pernah kah saya membelakangi awak dalam setiap keputusan yg saya buat ?

kenapa awak tidak pernah memberi saya peluang utk membela diri disaat awk bermain dgn persoalan persoalan ?

adakah awk masih sayangkan saya seperti waktu kita kenal dulu ?

masa tetap berlalu
hari semakin hari awak semakin berubah
awak semakin jauh pergi tinggal kan saya
hidup saya sunyi skrg ni awak

saya tak pernah menangis dlm solat saya
tp mgapa kini setiap kali saya tadah tangan memohon doa daripadanya
menitis air mata saya
hanya kerana saya selalu mendoakan agar awk pulang kepangkuan saya

walauape pon terjadi
saya tetap tunggu awak
walaupon sekadar dlm mimpi
saya tetap menunggu
kerana saya masih sayangkan awk seperti dulu
sayang saya terhadap awk tak pernah berubah
walaupon di hina di caci maki

sememangnya saya rasa bersalah terhadap awk
kerana saya gagal utk mempertahankan cinta awak terhadap saya
seolah olah saya seorang lelaki yang tidak bertanggungjawab dlm menjaga kepentingan awk

bagi awk , saya hanyalah persinggahan sementara semata-mata
walaupon dahulunya saya pernah tunggu awk dan cuba memahami awk ketika dlm kesusahan yg awk alami

saya inginkan awk kembali
utk meneruskan perjalanan cinta kita yang pernah berhenti di perhentian pengharapan

saya inginkan awak pulang kepangkuan saya
supaya saya dapat buktikan bahawa saya sememangnya tercipta utk awk
saya nk jadi org yg mampu bahagiakan awk
dan mampu utk buat kan awk tersenyum selamanya

saya sayangkan awak NIK NORAISYAH BT ABDUL RASHID

No comments:

Post a Comment